سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زبان خردمند در پس دل اوست ، و دل نادان پس زبان او . [ و این از معنیهاى شگفت و شریف است و مقصود امام ( ع ) این است که : خردمند زبان خود را رها نکند تا که با دل خویش مشورت کند و با اندیشه خود رأى زند ، و نادان را آنچه بر زبان آید و گفته‏اى که بدان دهان گشاید ، بر اندیشیدن و رأى درست را بیرون کشیدن سبقت گیرد . پس چنان است که گویى زبان خردمند پیرو دل اوست و دل نادان پیرو زبان او . ] [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 86 خرداد 3 , ساعت 7:24 عصر

سلام ...باز هم سلام ...

امروز مهمان عزیزی را درجمع خودمون داریم .یه مهمون عزیز و دوست داشتنی ...منظورم اقا محموده ...
جاتون خالی بودتوی میدون امام شهرمون.شهر زیبای اصفهان .مردم با چه شور وحالی منتظرش بودن .اخه اونا هم دوستش دارن .به کارهایی که کرده واقفند.قدر زحماتشو میدونن .
وقتی یه خرده حرفاش تموم شد یه دفعه گفت :می خوام یکی دوجمله بگم براتون .خسته نشدین؟
که یهو دیدم مردم یکصدا گفتن :   انرژی هسته ای     کی گفته ما خسته ایم ؟؟؟
احساس خوبی بهم دست داد . به خودبالیدم که اصفهانیم .رییس جمهور هم لبخندی زد و گفت روی سخنم با اسراییل است و اون دوجمله راگفت .حتما شما هم در جریان سخنانش هستین که !!!

یکی از جملاتی که گفت احساس کردم از درد دل خیلی ها باخبره .از همه جا و از همه کس .
می گفت :کسی که ایمان دارد به خدا هرگز خسته نمیشه .کسی که با امید به خدا زنده هست هرگز خسته نمیشه .
کسی برای خدا کار می کند هرگز نمی گه من خسته شدم .
به حرفاش فکر می کردم .می خوام بگم من که یه مادرم چقدر سخته برام هماهنگ کردن فرزندانم با همسرم و هدفی که در زندگیم هست و راه وروشی که برای تربیت بچه هام در نظر گرفته ام .چقدر سخته .اگه بچه هایم هم برزگتر بشن حتما راه و روش خودشونو پی خواهند گرفت .
برای یه رییس جمهور چقدر می تونه مشکل باشه که بین تمام این دستگاهها هماهنگی و اتحادی به وجود بیاره که همه با سلایق مختلفی که دارن در جهت انسجام و وحدت ملی و سربلندی این کشور قدم بردارن .

حالا می فهمم که رمز موفقیتش چی بوده .فقط یه چیز :کسی با ایمان به خدا وبرای خدا کار کنه هرگز نمیگه من خسته ام.این تمام حرفهای اونه .مهمونمون رو می گم .دکتر محمود احمدی نژاد...


                                     مالک اشتر علی   به اصفهان خوش اومدی..

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ